גם בתקופת הקורונה – ציוד למסעדות נמצא בתנופה

אחת הבעיות הגדולות ביותר בתקופת הקורונה בישראל היא הסגר שהיה לא פעם במהלך שנת 2020.
הסגר גרר מצב שבו המסעדות ובתי עסק רבים נאצלו להישאר סגורים כאשר הם עדיין צריכים
לשלם דמי שכירות ומגוון הוצאות למרות שבית העסק כלל לא פועל בשל הוראת הממשלה. חלק מבתי העסק נסגרו כתוצאה מכך שלא יכלו לעמוד בהתחייבויות שלהם, בתי עסק אחרים הוציאו עובדים לחל"ת או פיטרו עובדים ועוד.
למרות זאת, גם בתקופת הקורונה ואפילו בתקופת הסגר, ישנם בתי עסק שעדיין עובדים חזק ומסעדות רבות אפילו הגדילו את ההכנסות שלהם בעקבות הסגר כיוון שאנשים נמצאים כעת בבית ומזמינים יותר אוכל הביתה.

דווקא בתקופת הקורונה – המסעדות נמצאות בתנופה:

אז אותן מסעדות שלא התנהלו כלכלי בצורה נכונה או שלא עלה בידן להחזיק מעמד בלא כמה חודשים של הכנסה ולמרות הוצאת העובדים לחל"ת, יש אחוז גבוה של מסעדות המייצאים משלוחי אוכל בכל תקופת הסגר ועושים זאת מהבוקר עד הערב בתנופה גדולה.
בשל העלייה בכמות ההזמנות ומתוקף הצורך להתאים כעת את הציוד והמכשור להזמנות חיצוניות ולא בהכרח לאנשים שאוכלים פיזית במסעדה, החלו בעלי המסעדות להזמין מכשור חדש נוסף, להגדיל את כמות הכוח אדם ולהגדיל את ייצוא המשלוחים.
לא שאנו בעד סגירת המשק או מאחלים להמשך הקורונה – להיפך – אנו מקווים כי המשק ייפתח במלוא הדרו וכוחו והווירוס הזה ייעלם מחיינו, אולם טוב לציין את העובדה שמסעדות מצליחות הן אלה שמנצלות את התקופה כדי לפתח את שירות המשלוחים שלהן ולהרוויח לקוחות חדשים נוספים לעסק.

איזה ציוד כדאי לרכוש למסעדה בתקופה הזו?

ראשית יהיה עליכם לבדוק אלו מנות הן הפופולריות ביותר.
יש מנות שבמשלוחים לא מגיעות הכי טוב ליעד ולכן כדאי אולי להתמקד במנות מטוגנים למיניהן: צ'יפס, טבעות בצל, שניצלונים, כדורי פירה, צ'יפס בטטה וכד'.
וכן במנות כמו מוקפצים, בגטים עם מנה עיקרית לבחירה, סושי וכד'.
כל מסעדה בהתאם למנות שהיא מכינה כמובן.
לאחר שתדעו את המנות הפופולריות ביותר המוזמנות על ידי הקהל שלכם תוכלו לרכוש ציוד נוסף להפיק יותר מאותן מנות ולהגדיל את התפוקה בשירות המשלוחים.

חסכו בעלויות עם ציוד יד שנייה:

במידה ואתם חוששים מרכישת ציוד חדש שתתקעו אתו לאחר שמשבר הקורונה יחלוף ואנשים יזמינו פחות משלוחי אוכל – אז הנה רעיון: רכשו מכשירים יד שנייה שעובדים כמו חדשים מאתר ב.פ.ר (בו תוכלו למצוא גם ציוד חדשים מהניילון עם אחראיות מלאה) וכך כאשר תרצו למכור את הציוד בעצמכם ההבדל בין המחיר ששילמתם ברכישת הציוד לבין המחיר בהרווחתם על המכשירים לאחר מכן יהיה אפסי או לפחות מינורי.

למידע נוסף על ציוד למסעדות>>