גם מטבחים מוסדיים מתעסקים בחיפוש ציוד חדיש למסעדות

מטבח מוסדי הוא בעצם מטבח תעשייתי. הוא שונה מאוד מהמטבח הביתי שכל אחד ואחת מכם אולי רגיל אליו.
במטבח המוסדי מיוצרים לרוב כמויות גדולות של אוכל בין אם במקביל או לסירוגין במהלך יום העבודה. זה יכול להיות מטבח של מסעדה, מטבח בבסיס צבאי, מטבח בבתי מלון ולעתים אפילו גם מטבחים של בתי תמחוי גדולים.
העבודה במטבח מוסדי עם עוד הרבה אנשי צוות מחייב עמידה בקודים של התנהגות, בקבלת היתרים מיוחדים להחזקת המטבח ותפעולו השוטף, קודים אסתטיים ושמירה על הניקיון וכן ציוד מתקדם לטיפול ואחסון של חומרי הגלם, לעיבוד חומרי הגלם, לבישול, אפייה, צלייה ועוד.

שדרוג המטבח המוסדי עם ציוד חדיש למסעדות:

שדרוג המטבח המוסדי עם ציוד חדיש הוא דבר חשוב מאוד. תנורים, מקררים וציוד ומכשור למטבח אינם זולים במיוחד ולכן לא מחדשים את הציוד בכל כמה שנים אולם מטבח מוסדי, כמו מסעדה למשל, טוב שיחודש בו הציוד או חלק ממנו אחת לכמה שנים על מנת לשדרג את אופציות הבישול והאפייה, את הטיפול בחומרי הגלם, העבודה עמם, גיוון המנות בתפריט ועוד. בעוד בבית אנו מרשים לעצמנו להיות עשרות שנים עם אותו מטבח ומדי פעם להחליף מקרר או כיריים – הרי שבמטבח המוסדי שבו יש פעילות יום יום והרבה שעות במהלך היום, טוב יהיה
להחליף את הציוד אחת לכמה שנים.

היתרונות בציוד חדש על אף ההוצאה הכספית:

  • בריאות – מכשירים חדשים נקיים ומחוטים יותר מאשר מכשירים שכבר עובדים שנים במקום ומתמלאים חלודה, חלקים שרופים או מבצעים את התפקיד שלהם פחות טוב. לדוגמה מנדפים וארובת עשן המבצעים את פעולתם פחות טוב בשל בלאי עשויים לפגוע בתפקוד העובדים במטבח וכן בבריאותם.
  • גיוון בתפריט – ציוד חדיש ומתקדם מאפשר להכין מנות נוספות ולגוון את התפריט.
  • אפשרויות בישול – ציוד חדש מציע אפשרויות בישול, אפייה, אידוי וצלייה חדשות.
  • אחסון ושימור יעילים יותר לאורך זמן – מקררים חדשים יעבדו טוב יותר וישמרו על חומרי הגלם טוב יותר. כך גם מדפים וארונות חומרים לחומרים יבשים, מקפיאים ומקררים מיוחדים אחרים.
  • אחראיות – למוצרים חדשים יש אחראיות לתקופת זמן מסוימת.
  • תפקוד – מוצרים חדשים מתפקדים טוב יותר וזה מאפשר עבודה מקצועית ונכונה יותר.
  • ועוד...

תכנון מקדים של המטבח:

חשוב לבצע תכנון מקדים את המטבח או השיפורים שאתם רוצים לבצע בו, סוג המנות שאתם הולכים להכין, חומר הגלם שאתם צריכים לתחזק ולשמר באופן שוטף ועוד. כל אלה יעזרו לכם לעצב את המטבח עם המכשירים והציוד החדש והמתקדם שאתם צריכים במטבח שלכם ולא לבזבז כסף על מכשור שאתם לא צריכים או שלא יהיה לכם מקום אליו.
למידע נוסף על ציוד למטבח המוסדי >>