המטבח שלכם תעשייתי ודורש שדרוג של הציוד? הגעתם למקום הנכון

מטבח תעשייתי הוא אחת מסביבות העבודה הקשות ביותר. בדרך כלל מדובר בכמות גדולה של עובדים המרוכזים במטבח אחד וצריכים להוציא כמות גדולה מאוד של מנות בכל ארוחה. מדובר במטבחים של בסיסים צהליים, מטבחים בבתי מלון, בתי חולים, בתי אבות, מטבחים של חדרי אוכל קיבוציים ועוד. לציוד במטבח המוסדי יש חשיבות קריטית כמו לכוח אדם שעובד בו ולעתים אף יותר.

החשיבות של הציוד ואיכותו במטבח תעשייתי:

כאשר באים לבחור את הציוד במטבח תעשייתי צריך לקחת בחשבון כמה דברים:

  • האם הציוד משמש אותנו ליצירת המאכלים בתפריט שאנו רוצים להוציא ללקוחות?
  • האם כל הציוד נכנס במטבח מבחינת הגודל שלו, המבנה שלו וכמות העובדים בו?
  • האם הציוד הנו איכותי מספיק כדי לשמור על חומרי הגלם לאורך זמן או להוציא את האוכל בטמפרטורה הנכונה?
  • ועוד...

חשוב לבחור בציוד שמתאים לצרכים שלנו, שהציוד לא ייהרס או יבלה בתוך זמן קצר וכמובן שהוא בטוח ונוח לשימוש עבור העובדים במטבח ולא מסכן אותם בשל ליקויים שונים.

 

מתי מחליפים ציוד במטבח תעשייתי?

אחת לכמה זמן ייתכן ותצטרכו ציוד ומכשור חדשים למטבח שלכם. זה יכול להיות עקב פתיחה של מחלקה חדשה במטבח והצורך בציוד מתאים. הפיכת המטבח לכשר וההפרדה בין כלים וציוד בשריים וחלביים. זה יכול להיות גם שיפוץ והרחבת המטבח מה שמשאפשר הוספה של מכשירים חדשים. רוצים להרחיב את התפריט עם סוגי מאכלים חדשים המצריכים הכנה שונה? תצטרכו ציוד חדש לשם כך. ייתכן והציוד הישן התקלקל ואתם רוצים את אותו מכשיר רק חדש עם אחראיות וכמובן לבדוק אפשרויות מתקדמות יותר של שימוש במכשיר. יש שינוי בתקציב? ייתכן ותצטרכו לחדש את המטבח עם ציוד נוסף או למכור את הציוד היקר ולרכוש ציוד יד שנייה מוזל יותר כדי לאזן את התקציב.

 

לכל הציוד למטבח התעשייתי >>

איך לבחור את הציוד החדש למטבח?

מלבד כל הדברים שרשמנו למעלה אתם רוצים לוודא שאתם רוכשים את הציוד מספק אמין ואיכותי שלא ימכור לכם סיפורים. הציוד צריך להיות מקצועי ואיכותי ועם אחראיות מלאה במיוחד אם מדברים על ציוד חדש. לפני שאתם מבזבזים כסף על ציוד בדקו אם יש את אותו סוג ציוד במחיר זול יותר עם פחות אפשרויות שאתם לא צריכים.

חברת ב.פ.ר מתמחה בייבוא, שיווק והפצה של ציוד למטבח התעשייתי. באתר תוכלו למצוא קטלוג איכותי של כל דבר שאתם צריכים למטבח שלכם. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.