כל מנהל מטבח מייחל לציוד המוביל בעולם למסעדה שלו

שף טוב ככל שיהיה וצוות טבחים טוב ככל שיהיה לא יוכלו להפיק את המיטב מחומרי הגלם שלהם ולהפיק מנות טעימות ומרהיבות כיאה למסעדה מוצלחת וזאת ללא ציוד טכנולוגי מתקדם. כל מנהל מטבח מייחל לציוד המוביל בעולם שיהיה אצלו במסעדה וזאת ללא אותיות קטנות או סייגים.
כמובן שיש מגוון עצום של מכונות ומכשירים לשימוש במטבח ולא בכל מסעדה צריך את כל המכשירים אלא רק את אלה המתאימים לסוגי המנות שהמסעדה צריכה להוציא במסגרת התפריט שלה.
אולם המכשור אחראי על כל כך הרבה חלקים בפעילות המסעדה, בשמירה על איכות המזון ובתוצר הסופי המגיע בצלחת אל הלקוח שאסור להתפשר על ציוד לקוי או ישן מדי.

אחסון מזון וחומרי גלם:

העבודה במסעדה ובמטבחים תעשייתיים כוללת אחסון כלים וחומרי גלם ועל כן טוב שיהיו במטבח ציוד איכותי גם בתחום אחסון המזון.
זה נכון שמדפי נירוסטה, עגלות שירות או ארונות נירוסטה לאחסון תוכלו להשיג ללא קשר לקדמה הטכנולוגית אולם מכונות כמו מקררים מיוחדים ליישון בשר לא. ולכן כדאי לבדוק גם את המוצרים החדשים בתחום זה.

קירור המזון ומקררים:

בכל מסעדה יש כמה סוגי מקררים ככל הנראה: מקררים תעשייתיים, חדרי קירור, מקררי דלפק, מכונות קרח, סלטיות, מקררי תצוגה, מקפיאים ועוד. רכשו את הציוד הטכנולוגי המתקדם המתאים לצרכים שלכם והכמויות שלכם במסעדה.

מכונות לעיבוד מזון:

גם בקטגוריה זו ישנם סוגים שונים של מכונות: מיקסרים, פורסי נקניק/גבינה, מטחנות, מכונות להכנת קציצות, מכונות להכנת פסטה, מכונות לשטיפת ירקות, קוצצים ועוד. עם כל אחת מהמכונות הללו צריך לדעת כיצד לעבוד ולמה היא משמשת. אין צורך בכל המכונות במטבח אלא רק באלה המשמשות אתכם להכנת המנות שבתפריט שלכם.

מכונות לאפייה, צלייה ובישול:

יש כמה וכמה סוגים של תנורים המשמשים לצלייה, אפייה, בישול ואידוי. ישנם תנורי קומבו המשמשים לכמה סוגי הכנה של בשר/דגים/ירקות וישנם תנורים המתמחרים בסוג אחד של עבודה. ישנם תנורים המיועדים לאפיית פיצות, אחרים מהיועדים להחזקת עופות, תנורי עישון, תנורי פחם ועוד.

הדחת כלים וניקיון:

סוג נוסף של מוצרים שאתם רוצים לקחת בחשבון הוא ציוד ניקיון והדחת כלים במסעדה שלכם. כל מסעדה מובילה הנה מסעדה שיש בה הרבה עבודה ולכן גם הרבה כלים. כדי לחסוך בכוח אדם, עלויות עבור שוטפי כלים וכן כדי לעמוד בקצב "מחזור" הכלים לשימוש מחדש עבור הלקוחות הבאים טוב להצטייד במדיח כלים איכותי ומתקדם טכנולוגית שיעשה את העבודה.

לעולם שלם של ציוד למסעדות>>