כשהציוד במסעדה שלך מוביל – גם המסעדה מובילה

לכל אחד יש את החלומות שלו לגבי פתיחת עסק שבוא הלקוחות יוכלו ליהנות מהיצירה שלכם. כאשר מדובר באוכל הרי שהרגש תופס מקום רחב יותר והרצון שאנשים יטעמו את האוכל שלכם ומה הם ירגישו לאחר שאכלו אותו יכול למלא את הלב שלכם בסיפוק עצום, במוטיבציה אדירה להתפתחות ועשייה וכמובן שגם ברמה העסקית והכלכלית שום דבר לא ימנע מכם להתקדם ולהתפתח.
כיוון שהשוק היום רווי במסעדות, סנדוויץ' ברים ותחרות גדולה מאוד בתחום המזון והקולינריה הרי שכדי להיות מסעדה מובילה צריך להיות שחקן חזק במגרש המשחקים הקולינרי.
כל מסעדה מובילה עושה שימוש בציוד מסעדה חדשני ומוביל טכנולוגית ולכן אם אתם רוצים להוביל – תצטרכו את הציוד המתאים כדי לעשות זאת.

המרוץ אחר ההובלה במסלול הקולינריה:

תחום הקולינריה הוא אחד התחומים הכי רווים בתחרות בישראל ובעולם בכלל.
כדי לקחת מסעדה חדשה או קיימת ולהוביל אותה להיות אחת המסעדות המובילות והמוכרות בישראל צריך לעבוד קשה, להשקיע בשירות הלקוחות, בטיב המזון וחומרי הגלם וכן גם בציוד מתקדם שבעזרתו תוכלו לייצר את המנות ברמת האיכות הנדרשת.
תנור מתקדם יכול לאפשר לכם מגוון סגנונות צלייה המותאמים לסוגים שונים של בשר/דגים לדוגמה ומבלי הצורך להשתמש באותו סוג צלייה לכל אחד מסוגי הבשרים/הדגים במסעדה מה שעשוי לפגוע באיכותם ובטעמם.
מדיח כלים מתקדם יכול לסייע בחיסכון בכוח אדם וכן חיסכון בזמן כך שהצוות יכול להיות מרוכז בהפקת המנות הטעימות. מקרר חדשני ישמור על חומרי הגלם בטמפרטורה המתאימה ולא יאבד מיכולותיו בשל התיישנות.

היתרונות של ציוד חדש ומתקדם במסעדה שלכם:

  • שמירה על איכות חומרי הגלם לאורך זמן.
  • עבודה מהירה יותר. חיסכון בזמן עבודה.
  • אופציות בישול/אפייה/אידוי מתקדמות המאפשרות עבודה וטיפול נכון בסוגים שונים של בשרים ומנות.
  • גיוון התפריט ואפשרויות ההכנה השונות.
  • פחות סיכוי לתקלות ואחראיות על מוצרים חדשים.
  • אפשרויות הכנה שלא היו קיימות עד היום בזכות הטכנולוגיה המתקדמת
  • ועוד.

איך לבחור ציוד חדש למסעדה?

עלויות של ציוד חדיש ומתקדם למסעדה יכולות להיות גבוהות ולהוות הוצאה לא פשוטה לבעל המסעדה.
על כן כדאי לחדש את הציוד במסעדה בהדרגתיות ובהתאם ליכולת הכלכלית של העסק.
כל מכשיר במסעדה שלכם צריך לשמש אתכם למשהו ולכן אל תקנו מכשיר טכנולוגי חדיש ומתקדם ותשקיעו בו כסף אבל לא תעשו בו שימוש כעת. הוא סתם יתפוס לכם מקום ויעלה לכם כסף.
בדקו שהציוד אכן מתאים לסוגי המנות שאתם מציעים או למנות חדשות שאתם רוצים להכניס. לדוגמה אם רכשתם תנור שיש בו אופציות לאידוי, אפייה וצלייה – בדקו את האפשרויות השונות שלו והאם זה תואם את מה שאתם צריכים בעסק.
אם אתם לא מתכוונים להכניס לתפריט פרודוקטים הדורשים אפייה ואידוי ייתכן ויספיק לכם תנור מתקדם עם מספר אופציות לצלייה במקום.

לקטלוג ציוד למסעדות>>