לפני שפותחים את המסעדה לקהל הרחב – מבצעים בדיקה שהציוד מוכן לפעולה

שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם במסעדה שלכם יכול להוביל את העסק שלכם קדימה ולהקפיץ את איכות המסעדה בכמה רמות.
למעשה בעולם התחרות הקולינרי הרווי גם כך, אם אתם רוצים להיות מסעדה מובילה, תצטרכו לתחזק בה ציוד מתקדם.
בין אם אתם מסעדה חדשה או החלטתם לבצע שיפוץ ושדרוג למסעדה שלכם יהיה עליכם לבצע בדיקה מקיפה לכל הציוד לפני הפתיחה של המסעדה לקהל הרחב.

פתיחת מסעדה חדשה בישראל:

בעידן הטכנולוגי שאנו חיים בו שיש אינטרנט, טלוויזיה וסמארטפונים – אנו נחשפים לאינספור תוכניות בישול, תוכניות ריאליטי בתחום האוכל והבישול, בלוגרים בתחום האוכל, אתרי מתכונים ואינספור מסעדות שמקדמות את עצמן כדי שנגיע לטעום מהאוכל שלהן. פתיחת מסעדה חדשה בישראל היא לא דבר פשוט ומדובר באחד העסקים שהכי קשה להרים ולהצליח בהם בישראל של שנת 2020.
מצד אחד אוכל הוא משהו שאנשים תמיד יצרכו ויצטרכו ולא משנה כמה העולם יתקדם מבחינת טכנולוגיה וטרנדים אחרים – אוכל תמיד יהיה שם. מצד שני מדובר בתחום מורכב ומסועף ואף עדין במיוחד.
שגיאה קטנה במנה המוגשת ללקוח עשויה לגרור תגובות שרשרת לא נעימות שיכולות להרוס את המסעדה והמוניטין שלה.
עבודה לא נכונה ואסתטית עם חומרי הגלם והכנת האוכל במטבח עשויה להרוס אתכם.
בחירת עובדים לקויה עשויה לגרום גם היא לנזק לא קטן ועוד.
זאת עוד מבלי להזכיר את ההוצאות הכרוכות שבאחזקת המסעדה, הבנייה והשיפוץ שלה, רכישת ציוד טכנולוגי מתקדם, חומרי גלם ועוד.

החשיבות של בדיקת הציוד לפני פתיחת המסעדה:

מי שמאמין בעצמו ובאהבה שלו לאוכל יראה את כל מה שהזכרנו כאתגרים שניתן לעמוד בהם ושום דבר לא יעצור אותו/אותה מלהקים את מסעדת החלומות שלהם.
אנו מכבדים זאת ושמחים על כך שהחלטתם להקים את מסעדת החלומות שלכם ולכן יש לנו טיפ חשוב מאוד עבורכם.
לפני פתיחת המסעדה בדקו היטב את הציוד שלכם: התנורים, המקררים, הצ'יפסרים, המנדפים ועוד. תקלה באחד המכשירים הללו עשויה לעלות לכם בהכנה לקויה של האוכל, בהיווצרות בקטריות וחיידקים שונים על האוכל, ביצירת סביבת עבודה לא נעימה עבור העובדים שלכם ועוד. רגע לפני שאתם פותחים את המסעדה – כדאי להריץ כמה ימים טסטינג למקום ולמכשירים בו. להזמין חברים ובני משפחה להתארח ולוודא שהכול עובד כשורה.

אם יש לכם שאלות נוספות או טיפים נוספים לגבי בדיקת הציוד במסעדה שלכם או רוצים לשתף מחוויות אישיות שלכם תוכלו לעשות זאת כאן למטה באתר או ליצור עמנו קשר.

למידע נוסף על ציוד למסעדות >>