מאחורי כל שף מוביל, יש מטבח שמלא בציוד מוביל

תחום המסעדנות הוא ללא ספק תחום אשר מתפשט בקצב מסחרר בכל רחבי העולם, הן מנקודת מבט טכנולוגית והן מנקודת מבט של רווחיות התמונה בעסק.
בטווח מרחק של קילומטר ניתן כיום לאתר עשרות מסעדות ומקומות בילוי אשר המשותף לכולן הוא המטבח.
המטבח הוא מרכז האקשן בכל מסעדה והוא זה שמכתיב את הטון וההצלחה של העסק ובמרכזו עומד- ציוד למסעדות.

בשנים האחרונות המודעות לאוכל, ויותר מכך- אוכל איכותי, צברה תאוצה. מדוע הדבר? אנשים הבינו כי אחת מההנאות הגדולות ביותר בחיים, היא לאכול!
האובססיה שלנו סביב אוכל נעוצה בעובדה שהוא מרכיב משמעותי להישרדות שלנו וניתן לראות את ההשפעה ברחבי העולם- לכל תרבות יש את המטבח שלה המייצג בצורה כמעט ישרה את האופי של המדינה, האקלים, ההיסטוריה והמאפיינים הבולטים והטובים ביותר שבה.
כמו בניצחון על תזמורת גדולה במוזיקה קלאסית, באוכל- המנצח הוא השף.

השף במטבח מחזיק בתפקיד החשוב ומהמשמעותי ביותר- הוא לרוב החזון מאחורי מנה מופלאה, הוא מכווין את הצוות שלו והאחד שקובע את הסטנדרט במטבח.
ישנם המון שפים נהדרים ברחבי העולם- אך שף מהרמה הגבוהה יעיד תמיד שהכלים שלו הם, תרתי משמע, הכלים לניצחון במטבח.
שף מוביל מחוייב לנהל מטבח מאובזר ומתקדם טכנולוגית בכדי לממש את החזון שלו ולבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר.
כל כלי איכותי במטבח נותן אפשרות למימוש הפוטנציאל של השף, צוות השף, בית העסק, בעלי העסק וכו'.
ציוד איכותי כמו סכיני שף, מדיחי כלים ותנורים הם הסוד להצלחה- הם ה"מאחורי הקלעים" של ההצגה.

מטבח מאובזר בכלים מקצועיים יאפשר עבודה חלקה, ללא עיכובים או תקלות מצד המכשירים. ברכישת מוצרים מוזלים או באיכות ירודה אתם לא מסתכנים רק ברכישה לא חכמה- כל הפעילות השוטפת של המסעדה נפגמת. בכדי לעודד התנהלות הרמונית ומסונכרנת כל מכשיר במסעדה צריך לעבוד בצורה אופטימלית, שכן כל תקלה תפריע להתנהלות במקום אחר במסעדה.
כמו לדוגמא, מדיח ששבק חיים- כעת צריך לוותר על כוח אדם לשטיפת כלים בכדי שנוכל להמשיך את ההתנהלות הרציפה של המסעדנה- קבלת הזמנות, הכנת המנות והגשתם ללקוח.

ציוד למסעדות הוא צמד המילים הראשון שאמור לעבור בראשכם כשאתם חושבים על להקים מסעדה, לחדש את המסעדה, או לחדש את ציוד המטבח ולהיכנס לדור החדש של המסעדנות. ציוד חכם ומתקדם יאפשר למסעדה שלכם לצבור תאוצה תוך כדי עבודה יעילה, מהירה וברמה .הגבוהה ביותר- אי אפשר לעשות טעות עם ציוד איכותי

למידע נוסף על ציוד למסעדות >>

ציוד למטבח התעשייתי >>