מדיחי הכלים התעשייתיים שלנו – המובילים בעולם

אין ספק כי אחת העבודות הקשות, השנואות והמבוקשות ביותר בכל מטבח הוא שטיפת הכלים. במטבחים של מסעדות ומטבחים מוסדיים יש כלים רבים במהלך היום: צלחות, כוסות, סכום, כלי עבודה של המטבח, סירים, מחבתות, כלי הגשה מיוחדים, מגשים ועוד.
כמות הכלים תלויה בכמות העבודה שלכם, ביעילות העבודה של העובדים שלכם במטבח ובצורך בכלים רבים במהלך העבודות השונות שאתם מבצעים במטבח.
ללא חידוש מהיר של הכלים אתם עשויים להיקלע לבעיה לא נעימה ולהיתקע בלי כלים לעבודה או להגשה וזה לא משהו שכדאי שיקרה במיוחד לא במסעדה או כל מטבח מוסדי כלשהו.
לצורך כך יש מדיחי כלים תעשייתיים מתקדמים שתוכלו לרכוש שיעשו את העבודה עבורכם.

מי זקוק למדיחי כלים תעשייתיים?

כל מסעדה קטנה כגדולה, ברים, בתי קפה, בתי מלון, חדרי אוכל בקיבוצים, בתי הארחה, מפעלים ומקומות רבים אחרים המפעילים מטבחים או בית קפה או חדר אוכל כלשהו זקוקים למדיח כלים תעשייתי.
השימוש במדיח לא רק יחסוך זמן וכוח אדם אלא גם חסכוני בהוצאות, מנקה בצורה יעילה במגוון סגנונות ניקוי ולא תופס הרבה מקום במטבח כפי שחושבים.

סוגים שונים של מדיחי כלים תעשייתיים:

באתר ב.פ.ר תוכלו למצוא קטגוריה שלמה של מדיחי כלים תעשייתיים מתקדמים.
תוכלו לבחור מדיח המתאים בגודלו, במחירו ובעיצובו למטבח שלכם ולסוג העסק שלכם. ישנם מדיחים בעלי ראש מתרומם, מדיחי סירים ומגשים, מדיחים כלים דלפקים עם דלת בחזית, מדיחי מסוע למטבחים גדולים ועוד מגוון רחב של מדיחים מסוגים ועיצובים שונים וכן גדלים שונים.

מדיחים קטנים יותר יכולים להתאים לעסקים קטנים יותר המעוניינים לחסוך בכוח אדם, בעלויות ולייעל את העבודה בעסק מבלי שהמדיח יתפוס הרבה מקום.
מדיח בעל ראש מתרומם יכול להתאים לחדרי אוכל בינוניים וגדולים וכן למסעדות מצליחות. תעשייתיים משמשים למטבחים גדולים כיוון שתופסים יותר מקום ולניקיון כלים רבים במהירות. לדוגמה נפוץ במטבחים וחדרי אוכל צבאיים, במטבחים של בתי מלון, במטבחים של מסעדות גדולות ולעתים בחדרי אוכל בקיבוץ שבהם מאות אנשים יכולים לפקוד את חדר האוכל במקביל בארוחה אחת.

על מה כדאי לשים לב ברכישת מדיח כלים תעשייתי?

כאשר אתם באים לרכוש מדיח כלים תעשייתי אתם רוצים לבדוק דברים נוספים מלבד המחיר. אתם רוצים לבדוק את סוג ההדחה והאם היא מתאימה לסוג הכלים שלשמם אתם צריכים את המדיח.
אתם רוצים לבדוק את גודל המדיח והיכן תוכלו למקם אותו במטבח שלכם.
אתם רוצים לבדוק את התחזוקה השוטפת שלו ומה היא דורשת.
אתם רוצים לבדוק את האחראיות שיש לכם על המדיח ועוד.
לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם בבחירת המדיח המתאים לעסק שלכם.