מנהלי מטבחים מוסדיים – הפוסט הזה בשבילכם

ניהול מטבח מוסדי הוא לא דבר פשוט. צריך להכין אוכל רב להרבה אנשים, לעמוד בלחץ של מעסיקים, לחץ של זמן, לקוחות שעשויים לקטר ואינספור אתגרים נוספים במהלך יום העבודה. על מנת לייעל את העבודה, להקל על העובדים ועל עצמכם ואף לשפר ולייעל את השירות בעסק שלכם – אתם רוצים לעשות שימוש בציוד איכותי למטבח המוסדי.

ציוד למטבח המוסדי החשוב בכל מטבח:

  • מקפיאים – המקפיאים חשובים בכל מטבח מוסדי כיוון שהם שומרים על טריותם של חומרי הגלם הקפואים: עופות, בשרים, דגים ועוד. הם מהווים חלק מרכזי ובהתאם לכמות המזון שאתם צריכים לשמר אצלכם במסעדה כך יהיה גודל המקפיא.
  • מקררים – אלה משמשים לאחסון רטבים, ירקות וחומרי גלם הזקוקים לקירור בטמפרטורה נמוכה אך מבלי שיקפאו. ישנם מקררים הנמצאים בחלקו האחורי של המטבח ומקררי דלפק המתאימים לאחסון דברים הצריכים לצאת אל הפס מספר פעמים ביום וצריכים להיות קרובים.
  • תנורי בישול ואפייה – תנורים אלה קריטיים בכל מטבח מוסדי. הם תנורים גדולים עם מגוון פונקציות לבישול, אידוי ואפייה בדרך כלל. אפשר להכין כמות גדולה של מוצרים במכה אחת ובכך לחסוך גם בעלויות החשמל ולהגדיל את התפוקה במקום.
  • מדיח כלים תעשייתי – במטבחים המוסדיים יש אנשים רבים האוכלים במהלך היום לא משנה באיזו מסגרת ומשום כך יש גם כלים רבים – גם אלה של הסועדים וגם כלי המטבח.
  • מעבד מזון/מיקסר – ייתכן ותצטרכו יותר מאחד כזה אם אתם עושים בו שימוש יומיומי לא רק לצורך שיפור מהירות העבודה אלא גם למקרה ואחד מתקלקל/נשבר.
  • שולחנות עבודה – בדרך כלל טוב להשתמש בשולחנות נירוסטה שקל לנקות ולחטא אותם, אין יותר מדי מדפים או דברים המפריעים במעבר ונוח מאוד לעבוד עליהם.
  • מכונת קרח – אחת המכונות האהובות בכל מטבח מוסדי שכן מדובר במכונה המפיקה לנו קוביות קרח במהלך היום ועוזרת לנו להגיש משקאות צוננים עם קוביות קרח לכל לקוח ובכל זמן. יעיל במיוחד בחודש הקיץ החמים.
  • מטגנת – צ'יפסר או מטגנת תקראו לה איך שאתם רוצים אבל מדובר באחת המכונות השימושיות והחשובות בכל מטבח מוסדי.

 

איך לבחור את הציוד שלנו למטבח?

יש אינספור סוגים של מכונות, מכשירים וציוד תעשייתי למטבחים מוסדיים, הרבה מעבר שהוצגו כאן למעלה. כמובן שכל מכונה כזו יכולה להוסיף עוד אספקט ברפרטואר של התפריט והמטבח שלכם אך אתם רוצים להיות גם מחושבים לפי התקציב שלכם, כמות הלקוחות, לא להתפזר מבחינת מיתוג המקום וכו'. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים והזמנת ציוד למטבח המוסדי שאתם מנהלים.

למידע נוסף על ציוד למטבח המוסדי >>