עלויות זה לא הכול, בעשור הקרוב – איכות זה שם המשחק בקולינריה

התחרות בעולם הקולינריה הולכת וגדלה מדי שנה. בהתאם לצמיחה בתחרות כך הולך ונהיה קשה יותר להרים מסעדה שבאמת תשרוד לאורך זמן ועוד יותר קשה להרים מסעדה שתצליח לבדל את עצמה ובאמת להיות שייכת להגדרה "מסעדה מוצלחת ורווחית". ההבדל בין מסעדה טובה ופחות טובה יכול להיות קטן ויכול להיות עצום. לעתים רבות ההבדל יהיה בכוח אדם העובד במקום ולעתים יהיה מדובר בציוד המטבח עמו אתם עובדים. לצערנו הרב, עדיין יש מסעדות רבות ברחבי הארץ, שנפתחו על ידי אנשים עם תקציב דל מאוד או ללא ניסיון בתחום מתוך רצון טוב להצליח ולהתקדם בתחום אך עם ציוד פשוט או לקוי הם מתקשים להרים את עצמם ולספק מנות איכותיות או שירות מהיר וטוב.

הקולינריה על ראש שמחתנו:

ידוע כי ברגע שיש תחומים המקבלים חשיפה יתרה בכלי התקשורת ובצורה חיובית, יותר ויותר ילדים, מתבגרים ואנשים בכלל – רוצים ללכת באותו כיוון.
בדיוק כפי שיעל ארד זכתה במדליה באולימפיאדה מה שפתח את הדלת עבור ילדים רבים לתחום הג'ודו וכן הורים שרצו שהילדים שלהם ילמדו ג'ודו, כך גם בתחום הקולינריה לצורך העניין. תכניות רבות בטלוויזיה עוסקות באוכל: החל מתוכניות בישול, דרך תכניות עם מנחים המטיילים בעולם ובוחנים מאכלים מתרבויות שונות ועד תכניות ריאליטי שהופכות את השפים ואת הטבחים המשתתפים לכוכבים מפורסמים, זאת מלבד ידע וניסיון שהם צוברים במהלך התכנית וקשרים שהם בונים שתרים את הקריירה שלהם לאחר התכנית. אין ספק כי הקולינריה על ראש שמחתנו.

התחרות הולכת וגדלה ויש מקום רק לחזקים:

בשל הריבוי בתכניות הבישול וההתלהבות סביב התחום – אנשים רבים החלו למצוא את עצמם בתחום הבישול, אחרים לקחו את כישורי הבישול שלהם כמה צעדים קדימה ועוד רבים אחרים קיבלו את האומץ להקים מסעדה או שירותי קייטרינג משלהם.
כאשר התחרות הולכת וגדלה מה שיכול לשחק תפקיד משמעותי בהבדל ביניכם לבין מסעדות אחרות הוא האיכות.

כיצד ציוד איכותי ומתקדם במטבח התעשייתי שלכם יכול לתרום לעסק:

איכות במסעדה שלכם יכולה להתבטא גם באיכות השירות שלכם אך גם באיכות המנות שאתם מוציאים ללקוחותיכם.
בסופו של דבר שירות טוב, אוכל טעים וחוויה מדהימה שתספקו ללקוחות שלכם הם אלה שיגרמו למסעדה שלכם להצליח.
איכות זה שם המשחק בתחום הקולינריה ולכן אתם רוצים לרכוש את ציוד המטבח הטוב ביותר לעסק שלכם, החל מתנורים, מקררים, ויטרינות ואפילו מדיח כלים מתקדם להתייעלות בעבודה.

 כל אלו המהווים את החלק הארי של ציוד למסעדות  יגרמו בעתיד הקרוב מאוד, להתוות את הקווים המנחים לאיכותו ולרמתו של המטבח התעשייתי

לחומר נוסף על ציוד למסעדות>>