פותחים מסעדה? ציוד חדש או יד שניה?

פתיחת מסעדה היא דבר מאתגר במיוחד לא משנה אם מדובר בארץ או בחו"ל. כדי להביא את הקהל אליכם תצטרכו לעשות שיווק ומיתוג טובים למסעדה שלכם, לדאוג לקונספט ייחודי, אוכל טעים, שירות מצוין וכמובן גם מסעדה שנראית ומתפקדת כמו שצריך. המטבח הוא הלב של המסעדה שלכם וכדי שהוא ימשיך לפעום כמו שצריך הוא צריך שיהיו בו עובדים טובים וציוד מקצועי ואיכותי, בין אם מדובר בציוד יד שנייה או ציוד חדש. לגבי העובדים אין לנו איך לעזור לכם וכי תצטרכו לבחור אותם בקפידה אולם בכל הנוגע לציוד למסעדה – יש לנו עולם ומלואו להציע לכם לכל צורך שקיים בכל מסעדה.

במה צריך להתחשב בבחירת הציוד למסעדה?

  • בתפריט – מה בתפריט שלכם? סוגים שונים של מאכלים מצריכים דרכי הכנה שונות וכמובן מכשירים שונים להכנה שלהם. תצטרכו תנורי אפייה, צ'יפסרים, מבשלות, כיריים לגז וסירים רגילים, פלאנצ'ה ועוד. הכול כמובן בהתאם לסוג האוכל שאתם מציעים ללקוחותיכם בתפריט.
  • בגודל המטבח – אתם לא יכולים להתפזר עם כמות הציוד והמכשירים כשאין לכם מקום במטבח. לפני שתרכשו ציוד למסעדה וודאו שהמכשירים שאתם מתכננים עליהם אכן יכולים להיכנס ביחד במטבח ובאיזה אופן.
  • בכמות העובדים בו – כמובן שכאשר בוחנים את הצפיפות במטבח צריך לקחת בחשבון את כמות העובדים הצפויים לעבוד במטבח ואת רמת הנוחות בעבודה מבלי לסכן אחד את השני.
  • בתקציב – פרמטר נוסף שנתחשב בו יהיה כמובן מחיר הציוד אל מול התקציב שלנו. במידה והתקציב לא מאפשר לנו את כל הציוד הנדרש נרכוש ציוד יד שנייה או נתחיל מכמות מצומצמת יותר של ציוד עבור הדברים החשובים ביותר בתפריט.
  • באיכות הציוד – איכות הציוד חשובה מאוד שכן אתם לא רוצים לרכוש מוצר שייהרס אחרי כמה חודשים ולכן גם בעת רכישת ציוד יד שנייה חשוב לבדוק את ההיסטוריה של המוצר מול החברה.

היתרונות של ציוד חדש:

ציוד חדש מגיע עם אחראיות מהיבואן שמשווק לכם את הציוד. מדובר במכשיר חדש ללא היסטוריה של שימוש ולכן לא רק שהוא מגיע נקי וסטרילי מהייצור שלו הוא גם בעל אורך חיי מוצר ארוכים יותר מאשר מוצר משומש.

היתרונות של ציוד יד שנייה:

ציוד יד שנייה הוא פתרון נהדר לבעלי מסעדות בעלי תקציב נמוך או אנשים המעוניינים לפתוח מסעדה צנועה עם ציוד יד שנייה. באתר ב.פ.ר תוכלו למצוא גם ציוד חדש וגם ציוד יד שנייה היתרון של ציוד יד שנייה הוא המחיר כמובן. עם זאת, צריך לבדוק את טיב המוצר כמה פעמים לפני הרכישה ולבדוק את אמינותה של החברה המשווקת לכם את המוצר.

 

למידע נוסף על ציוד למסעדות >>