ציוד למטבח המוסדי – החזרה לשגרה

החזרה לשגרה הולכת וצוברת תאוצה וניתן לראות יותר ויותר עסקים נפתחים, אנשים יוצאים לבלות, מתיישבים במסעדות וההגבלות הולכות ונעלמות.
עם החזרה לשגרה יותר בעלי עסקים, דוכני מזון ובעלי מטבחים מוסדיים למיניהם מתחילים לחזור לשגרה גם כן ומכינים את המטבח עם ציוד מתאים.
חלק מהמטבחים עברו שינוי פנים, חלק מהמסעדות צמצמו מהשטח כדי לחסוך בעלויות ואחרים שניצלו את התקופה כדי לקדם את שירותי המשלוחים שלהם אף התפתחו עם ציוד חדשה להכנת המזון, שמירה על חומרי הגלם ועוד.
לכבוד החזרה לשגרה הנה כמה טיפים לרכישת ציוד למטבח המוסדי שיוכלו לעזור לכם.

מחפשים לחסוך במקום?

אחד השינויים הראשונים שבעלי עסקים ביצעו כדי להציל את המסעדה או העסק הקולינארי שלהם הוא לצמצם את שטח המקום.
כך יצטרכו לשלם פחות חשמל, ארנונה, שכירות, דמי ניהול ועוד.
אז נכון שזה אומר מטבח קטן יותר ואולי פחות מקומות ישיבה במסעדה אולם הצמצום בעלויות יעזור לעסק לשרוד.
כעת עם החזרה לשגרה, בעל העסק צריך להסתדר עם המטבח הקטן יותר ועדיין לספק את השירותים הנדרשים ללקוחות המגיעים למסעדה.
הוא יוכל לעשות זאת על ידי שימוש ציוד מטבח חדש ואיכות יותר.
כמו למשל שימוש באזור הדלפק גם כאזור תצוגה, שימוש במקררים עמוקים וגבוהים יותר מאשר כאלה התופסים יותר שטח רצפה, שימוש בתנורים המסוגרים לבצע מספר פעולות מאשר כמה תנורים שכל אחד מהם מתמחה במשהו אחר וכו'.

הרחבתם את שירותי המסעדה עם משלוחים ומנות חדשות?

יש עסקים ואפילו מסעדות שדווקא פרחו בתקופה הזו של הקורונה.
אותם בעלי עסקים שקידמו את הפעילות השיווקית בדיגיטל למשל וקידמו שירותי משלוחים דווקא הצליחו להגדיל את המכירות או לכל הפחות להציל חלק מההכנסה של העסק ולעבוד במתכונת מצומצמת המאפשרת לעסק להתקיים.
כדי לעבוד במתכונת הזו צריך לעשות שימוש בציוד של אוכל מהיר יותר כמו מטגנות ופלנצ'ות, להוסיף מנות חדשות לתפריט ואולי אפילו לקנות תנור המתאים לאפיית בגטים וחלות במקום.

מכירת הציוד הישן כדי לפנות לציוד חדש ואיכותי יותר:

בעלי עסקים שונים רואים בתקופה זו כהזדמנות נהדרת לחדש את הציוד בעסק.
בעלי מסעדות רבים מחפשים לרכוש ציוד יד שניה ולכן ניתן יהיה למכור את הציוד במהירות יחסית ואז להתחדש בציוד חדש ומתקדם יותר שיכול להתאים לאופי הפעילות החדש של העסק שלכם. ציוד למטבח המוסדי היום עולה כמעט כמו הציוד הישן שלכם רק עם פונקציות מתקדמות ואיכותיות יותר.
רוצים להתחדש עם ציוד למטבח שלכם לקראת החזרה לשגרה?
צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונציגנו המקצועיים ישמחו לתת לכם שירות.

חיכיתם עם פתיחת העסק שלכם עד החזרה לשגרה וכעת הגיע הזמן?

אנשים רבים שעמדו לפתוח עסק בתחילת שנת 2020, ראו את הניצנים של הקורונה הולכים ותופסים תאוצה וכשהחלו לדבר על סגר כללי הם הקפיאו את כל מה שקשור לפתיחת העסק שלהם. אלה שהספיקו לעשות את זה עשו בחכמה ונשמרו מהפסדים כלכליים רבים.
כעת לאחר שרוב המדינה כבר התחסנה ונראה שהעניינים חוזרים לאט לאט לשגרה, אותם אנשים הרוצים כבר להתחיל להגשים את החלום שלהם, מתחיל לפתוח את דוכני המזון שלהם, המסעדות, בתי הקפה ועוד.
זה הזמן גם להתחדש עם ציוד מתאים למטבח: תנורים, מדיחים, מקררים, מקפיאים, מכונות מיצים, פלנצ'ות, מטגנות, סירים וציוד רב החל ממכשירי חשמל, דרך מתקני תצוגה ועד לכלים קטנים לעבודה במטבח. באתר ב.פ.ר תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים במקום אחד ובמחירים מיוחדים לכבוד החזרה לשגרה.

 

למידע נוסף על ציוד למטבח המוסדי >>