ציוד למסעדות – הצד של הטבח

בצרפת אחד הטבחים החשובים ביותר במטבח יצא לפתע בעצבים לאזור הפריקה שמאחורי המסעדה ופתאום התחיל לצעוק ולרתוח.
שיצאה אליו מנהלת המסעדה ושאלה אותו מה קרה הוא אמר שנמאס לו לעבוד עם ציוד בעייתי ולנסות לעמוד בדרישות הגבוהות של המסעדה כשהמסעדה לא מספקת לו את הציוד המתאים לביצוע העבודה.
הוא למעשה התכוון לכך שהיה צריך כלים מסוימים להפקת מנה חדשה שנוספה לתפריט המסעדה אולם בפועל בעלי המסעדה לא היו מוכנים להשקיע ברכישת המכשיר שבעזרתו מכינים את המנה בצורה מקצועית.
בשל כך הניסיונות לאלתר עלו בתוהו ולקוחות התלוננות על המנות מה שגם גרם לעובדי המטבח לחטוף צעקות ותלונות, לעבוד קשה יותר בניסיון לעשות משהו שהוא בלתי אפשרי.

מה אנו לומדים מהסיפור הזה?

ובכן, הצד של הטבח הוא קריטי. השף וצוות העובדים שלו הם למעשה הקפטן והמלחים המפעילים את האונייה.
גם אם יש מנהל/ת למסעדה הרי שצוות המטבח הוא זה שאחראי על הפקת האוכל, איכות האוכל שהוא מוציא תהיה זו שתכריע את שביעות רצונם של הסועדים ושל מבקרי המסעדות במקום, מהירות ההכנה וההגשה תשפיע על סבלנות הסועדים וגם על הביצועים הכלכליים של העסק ובסופו של יום – טבח מרוצה יפיק אוכל טעים ואיכותי. לכן חשוב לשמוע את הצד של הטבח, להבין ממנו מה הוא צריך במטבח שלו כדי להפיק את המנות הטעימות ביותר בהתאם לתפריט המסעדה ואפילו כדאי להיוועץ עמו לגבי בחירת עובדים למטבח וציוד למסעדות ולמטבח שכדאי לרכוש.

איך לרכוש ציוד למסעדות בצורה נכונה?

כאשר אתם רוצים לשדרג את המטבח שלכם במסעדה או להרחיב את התפריט תצטרכו לרכוש ציוד למסעדות.
כדאי שהציוד יהיה מקצועי, מתקדם טכנולוגית וכזה שבאמת משדרג את המסעדה והמטבח שלכם אחרת אתם מבזבזים כסף לחינם. אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור ציוד מתאים למסעדה היא להתייעץ עם הטבח הראשי שלכם.
קודם כל לשאול אותו אילו כלים או מכשירים חדשים הוא צריך, כיצד אלה יכולים להועיל, היכן הבעיות במטבח, היכן הבעיות בטיפול בחומרי הגלם ועוד. הטבח שנמצא כל הזמן במטבח הוא חי את מה שקורה, הוא יודע מהן הבעיות ומה אפשר לעשות כדי לשפר. לאחר התייעצות עם הטבח תוכלו להחליט לגבי סוג הציוד החדש שתצטרכו לרכוש.

דברים נוספים שתרצו לבדוק: היצרן, האחראיות שאתם מקבלים על המוצרים, המחיר ביחס למשווקים אחרים, גודל המוצר והתאמתו למטבח ולמיקום שבו הוא אמור להיות ועוד.
צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד עם משלוח עד העסק.

למידע נוסף על ציוד למסעדות >>