ציוד למסעדות זו מילה גדולה – בואו לגלות כמה מוצרים מיוחדים שלא ידעתם על קיומם

תחום המסעדנות הוא תחום תחרותי מאוד גם בישראל וכמובן ברחבי העולם. כמעט בכל מקום יש מסעדה או יותר וכמעט מכל סוג של אוכל ותרבות יש מספר מסעדות נהדרות ברחבי הארץ. כדי להתגבר על התחרות ולגרום למסעדה שלכם להצליח אתם תצטרכו להתלבט על פני המתחרים שלכם, הן מבחינת הבידול העסקי והמיתוג של המסעדה שלכם, הן מבחינת השירות וכמובן מבחינת איכות האוכל. כדי לעזור להגיע לכל זה תצטרכו לרכוש ציוד למסעדות שיהיה מתקדם טכנולוגית, איכותי ומקצועי, אחרת תישארו מאחור.

איזה ציוד צריך לרכוש למסעדה?

בין אם מדובר במסעדה, בית קפה, פיצריות או מיני עסקים אחרים הקשורים בתחום הקולינארי, אתם ודאי תרצו לרכוש ציוד למסעדות ברמה הגבוהה ביותר. ציוד לא איכותי עשוי להיהרס תוך זמן קצר, לפגום באיכות ההכנה של האוכל ולא לספק לנו את השירות שאנו זקוקים ממנו. במסעדות שונות חשוב שיהיה לנו תנורים תעשייתיים, מיקסרים, צ'יפסרים, מדיח כלים מקצועי, מקררים, מקפיאים ואינספור כלים חשובים אחרים.

דוגמאות למוצרים מיוחדים שיכולים לשדרג את המסעדה שלכם:

  • מדיח כלים דלפקי עם דלת חזיתית – המטבח הוא לב המסעדה ואולי החלק הכי חשוב בה אולם מרבית בעלי המסעדות משאירים את רוב שטח המסעדה ללקוחות שישבו ברווחה ושיהיו יותר מקומות ללקוחות ומקטינים את שטח המטבח. בשל העובדה שהמטבח בדרך כלל יהיה קטן מלהכיל את כל הכלים שאנו צריכים, טוב להשתמש במדיח כלים דלפקי עם דלת חזיתית לחיסכון במקום מבלי לוותר על שטיפת כלים איכותית ומקצועית וחיסכון בשעות עבודה.
  • תנור קונווקטומט לאפייה ולבישול HEAVY DUTY – תנורים הם חלק בלתי נפרד מהמטבח שלנו ומבית המנות עוברות בדרך זו או אחרת בתנור.
  • פלטת צלייה (פלנצ'ה) – בכל מסעדה שמכבדת את עצמה יש פלנצ'ה מקצועית ואיכותית לצליית בשרים שונים ולעתים גם ירקות וחומרי גלם שונים על הפלנצ'ה.
  • טוסטר מסוע – אחד הסודות של בתי עסק רבים המחזיקים לחמים ופיתוח ומעבירים אותם בטוסטר כדי להגיש אותם חמים כאילו עכשיו רק יצאו מהתנור.
  • בלנדר תעשייתי גדול – בלנדר ביתי נחמד הוא טוב לבישול ביתי או להכנת שייקים בבית אולם במסעדות הבלנדר עובד שעות רבות במהלך היום וצריך לבצע עבודה טובה, חיתוכים קטנים ביותר עד לקבלת עיסה אחידה. כמו כן לעתים הכמויות יהיו גדולות יותר מאשר בבישול ביתי להכנת מנות מרובות בו זמנית. הבלנדר התעשייתי של ב.פ.ר בעל
  • נפח של 5 ליטר, חזק עם אחראיות.

 

למידע נוסף על ציוד למסעדות >>