תנורים מקצועיים, ויטרינות חימום ומדיחים כלים חכמים – ציוד למסעדות 2020

שנת 2020 באה עלינו לטובה ועמה הזדמנויות חדשות.
בין אם אתם בתהליכי הקמה של מסעדה חדשה משלכם או שיש לכם מסעדה קיימת ואתם מחפשים לשדרג את עצמכם עם ציוד טכנולוגי חדש ומתקדם המתאים לפתיחת העשור החדש – זהו מאמר שכדאי לכם לקרוא. ציוד למסעדות הוא חלק בלתי נפרד מכל מסעדה, החל ממקררים, תנורים, מדיח כלים,  ויטרינות תצוגה, משטחי עבודה ועוד. מרבית הכלים הללו אינם זולים במיוחד, בוודאי לא אלה המתקדמים טכנולוגית שכל בעל מסעדה רוצה, משום כך אין לזלזל בבחירת המוצר הנכון וכדאי להשקיע מעט זמן ללמוד איך לבחור נכון ציוד למסעדה שלכם בשנת 2020.
בחירת תנורים מקצועיים לעסק:
בכל מסעדה יש תנורי אפייה תעשייתיים מקצועיים. מסעדה ללא תנור לא יכול להכין אוכל, לאפות וסביר להניח שלא תהיה לה זכות קיום. בחירת תנורים מקצועיים לעסק צריכה להיעשות בחכמה. כאשר אנו בוחרים תנור אנו עשויים להיתקל במגוון רחב של עשרות רבות של תנורים המיוצרים על ידי חברות שונות, מגיעים בגדלים שונים, אפשרויות אפייה/בישול/אידוי, תנורים חכמים ולא חכמים, תנורים רגילים ותנורי קיר, תנורים המיוחדים לצליית בשר ודגים ואחרים המיועדים בעיקר לאפיית לחם ובצקים. קחו בחשבון את סוג המסעדה שלכם והצורך שלכם בתנור על מנת לבחור את התנור המתאים ביותר עבורכם.
מהן ויטרינות חימום והאם הן נחוצות בכל מסעדה?
ויטרינות חימום הן אותן ויטרינות שאנו רואים בכניסה לבית קפה/מסעדה השומרים על חום המזון בטמפרטורה מסוימת ובכך שומרים על איכותו במהלך היום. ישנן גם ויטרינות קירור למשל השומרות על קינוחים, סלטים וסנדוויצ'ים למשל המוצגים ללקוח באזור הדלפק. לצד אלה יש גם ויטרינות חימום כמו בפיצריות למשל, במאפיות, בבתי קפה ובמסעדות רבות. בחרו בוויטרינה המתאימה לגודל הדלפק והמבנה שלו, לגובה הרצפה והעובדים כך שהדלפק לא יפגע בנוחות התקשורת שבין העובדים ללקוחות וכמובן במספר קומות תצוגה המתאימות לכמות וסוג המזון שאתם רוצים להציג.
בחירת מדיח כלים למסעדה שלנו:
מדיח כלים הוא אולי הכלי העסוק ביותר במסעדה פופולרית, במיוחד כאשר לא מדובר בכלי אפיה/בישול כמו התנור/הצ'יפסר או הגז. ישנם אינספור סוגי מדיחים לכלים שתוכלו להשתמש בעסק שלכם. תוכלו לבחור גם את סוג המדיח לפי השימוש בו: מדיח שינוע לכל סוגי הכלים, מדיח כוסות, מדיח דלפקי ועוד. בשנת 2020 כבר יש מדיחי כלים חכמים הכוללים גם צג דיגיטלי ואפילו תפעול דרך אפליקציה אם תרצו.
לפרטים נוספים וייעוץ לגבי ציוד למסעדות המתאים ביותר לסוג העסק שלכם אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.